Obserwatorzy

środa, 27 września 2017

Kwiatowy rok - wrześniowy słonecznik oraz wygrane CANDY

Dziś będzie dużo mam się czym chwalić :)

Najpierw całoroczna zabawa u Kasi. We wrześniu towarzyszył nam słonecznik. Wyszyłam sobie mały hafcik, który docelowo ma być zawieszką do kluczy. Poczekam z jej zrobieniem, bo chcę zawieszkę dwustronną - zrobię na niej kwiatek z października :) Mam nadzieję, że Kasia wybierze taki, żeby mi pasował.

Słonecznik wygląda tak:




Pogoda nie sprzyjała dobrym zdjęciom, tym bardziej, że dysponuję tylko telefonem...

A teraz sprawa numer dwa - wygrałam CANDY - pierwszy raz w życiu! Radość sprawiła mi sama wygrana, a prezenty, które otrzymałam od Doriss przerosły moje oczekiwania. Dziś dostałam przesyłkę, pełną cudowności, w moim ulubionym niebieskim kolorze, w dodatku każdy drobiazg pięknie zapakowany.... Zresztą, zobaczcie:

Nagroda główna - wzór do haftu + koraliki:


Coś dla ducha i coś dla ciała:


Fantastyczne prezenty własnoręcznie wykonane przez Doriss:


Oraz "przydasie":


Doriss, jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ!

14 komentarzy:

  1. Słonecznik jest śliczny! A tych cudnych prezentów to po cichu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Faktycznie, wygrana w candy robi wrażenie :) Słonecznik śliczny, prawdziwie jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podoba. Zakładka to podarek od mojej córki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka zapowiada się ładnie. Teraz poczekamy na drugi kwiatek :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik, a prezenty z Candy super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie fajna zawieszka. Prezent dostałaś wspaniały! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczniki są takie energetyczne. A prezenty bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft... I gratuluję wygranej w Candy :-)) Książka zapowiada się super :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy słonecznik, będzie ślicznie wyglądał na zawieszce :) Gratulacje świetny prezent otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej :) a słonecznik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń