Obserwatorzy

niedziela, 14 stycznia 2018

Kolorowy relaks

Postanowiłam wyhaftować sobie coś niewymagającego - z niewielką ilością kombinacji typu backstich, french knot, półkrzyżyki itp. Haft ma trafić do konkretnej ramki, dlatego poszukiwałam wzoru o ściśle określonych parametrach. Miał być okrągły, o średnicy nieprzekraczającej 20 cm. Trochę pokopałam w internecie i znalazłam satysfakcjonujący mnie widoczek, który na kanwie 14ct ma odpowiednie wymiary. Jest bardzo radosny i kolorowy:



Jest kolorowo, radośnie i bardzo przyjemnie :)

17 komentarzy:

  1. To prawda! Radośnie i kolorowo i letnio u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo super na te ponure dni ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny widoczek! Taki radosny i bardzo wiosenny :)
    Uwielbiam okrągłe wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstaje coś pięknego 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe hafty na pochmurne dni to świetna terapia :) Osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie piękny,kolorowy widoczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest. Będziesz haftować wszystkie 4 pory roku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny , w sam raz na zimowe , ponure dni .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewymagającego, czyli bakckstitche, french knoty...tryliard kolorów.
    Wzór urzekający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny widoczek :)
    Jestem ciekawa jak będzie wyglądał w oprawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapowiada się haftki. Będzie piękna ozdobą. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie będzie prezentował się na ścianie, troszkę wiosny w zimowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię takie wiejskie widoczki :)) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny widoczek wybrałaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń