Obserwatorzy

niedziela, 4 lutego 2018

Kolorowy widoczek #2

Skończyłam kolorowy hafcik, który uprzyjemniał mi minione wieczory. Wykorzystałam do niego resztę aidy 14ct,  którą miałam w swoich zapasach. Od dłuższego czasu zdecydowanie bardziej wolę drobniejsze materiały. Zapomniałam, jak fajnie się wyszywa na 14 :) Dlatego mój następny projekt też jest  na aidzie 14ct. Ale o tym innym razem.

Popatrzcie na mój wiejski krajobraz:


Dane techniczne:

średnica 20 cm
aida 14ct
mulina DMC, PND i Ariadna
wzór: pinterest

Niedługo pokażę, jak wygląda w ostatecznej oprawie.

Malgorzata Zoltek - nie będę wyszywać pozostałych pór roku, bo nie są mi potrzebne :)

22 komentarze:

  1. Piękny widoczek 😊. Mam słabość do obrazków z domkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny widoczek :) Również wolę gęściejsze materiały, ale jakoś ostatnio wyszywam właśnie na 14ct :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Un cuadro bellísimo , los colores son muy brillantes y alegres !!!! me encanta.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wczoraj podziwiałam u Ciebie ten widoczek nieskończony:) Ślicznie wyszło! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny widoczek :) Aż zatęskniłam za latem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny maluszek, aż zatęskniłam za latem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny krajobraz :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny jest ten widoczek!!To chyba jest seria:wiosna,lato,jesień zima???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny widoczek, bardzo radosny i kolorowy i taki inny niż teraz za oknem:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby nieduży hafcik, a zawiera tyle detali :) Wniesie powiew wiosny, aż za nią zatęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie maleństwo, a cała paleta kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bajeczka:)taki fajn sielski krajobrazik:)podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy widok i na dodatek okrągły, teraz zachwyca, ale prawdziwy efekt będzie po oprawie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest ten widoczek, bardzo kolorowy, a tego teraz trzeba bo szaro za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się przymierzam do tego wzoru i przekonałam się do szybszego działania po Twoim poście, gdyż wyszedł śliczny, a w nowej oprawie super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten widoczek!! Ma w sobie coś szczególnego, że tak bardzo zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń